Χειρόγραφα Μοναστηρίων Της Ηλείας by alex gr on Scribd
Χειρόγραφα Μοναστηρίων Της Ηλείας by alex gr on Scribd
Φωτογραφίες βγαλμένες από μια άλλη εποχή, δείχνουν ένα πρόσωπο της Αθήνας που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν!
-Άποψη από το Παγκράτι, και μπροστά φαίνονται τα ερείπια του ναού του Σταυρωμένου Πέτρου, στα θεμέλια του οποίου κτίστηκε ο ναός του Αγίου Σπυρίδωνος, ημερομηνία άγνωστη
-Άποψη του Παναθηναϊκού Σταδίου, πριν την κατασκευή του
-Γλυφάδα, 1942, φωτογράφος Walther Wrede
-Άποψη από Καισαριανή προς Τουρκοβούνια, φωτογράφος Walter Hege, περίπου 1928-1929
-Τράχωνες, ή όπως ονομάζεται σήμερα Άλιμος, 1929
-Πειραιάς, τα αρχαία τείχη, 1907
-Αστεροσκοπείο, 1906
-Πύλη του Αδριανού, ημερομηνία άγνωστη
-Πανδρόσου, ημερομηνία άγνωστη
-Άποψη Λυκαβηττού, ημερομηνία άγνωστη
-Μερική άποψη από την Ακρόπολη, ημερομηνία άγνωστη
-Άποψη του Αστεροσκοπείου και τα Προπύλαια στην Ακρόπολη, ημερομηνία άγνωστη
-Ο ναός της Απτέρου Νίκης, ημερομηνία άγνωστη
-Ο ναός των Αγίων Θεοδώρων και η οδός Ευριπίδου, 1904
-Οδός Αθηνάς, στην αγορά, ημερομηνία άγνωστη
-Πλάκα, 1904
-Αθήνα, Πλάκα, το Ωρολόγιο του Κυρρήστου ή Πύργος των Ανέμων ή Αέρηδες, 1895
-Στην Ακρόπολη, 1927
πηγή https://www.news247.gr/afieromata/otan-i-athina-eiche-potami-20-kare-enos-alloy-kosmoy.6454294.html
Από τον βυζαντινό ύμνο της Μεγάλης Εβδομάδας («Εξέδυσαν τα ιμάτια μου») στην παράδοση μεταξύ Μικράς Ασίας και Κρήτης. Από τον «ζόρικο» του Απόστολου Χατζηχρήστου, στους «Λιποτάκτες» του Θεοδωράκη. Σε τραγούδια του Καλδάρα, του Λοΐζου, του Κουγιουμτζή κι από εκεί στο «Ταξίδι στα Κύθηρα» της Καραΐνδρου και την «Γυναίκα» του Μικρούτσικου πάνω στην ποίηση του Καββαδία. Μια «σύντομη μουσική διαδρομή σε απόλυτη ηρεμία» – όπως αναγγέλλει ο ίδιος ο Νταλάρας στην παρουσίαση. Ζωντανά ηχογραφημένη στο «Σείριο» του Μάνου Χατζιδάκι.
Και για την ιστορική της τεκμηρίωση και την επισήμανση του «ελληνικού προσώπου»:
Το καλοκαίρι του 1987 ο Γιώργος Νταλάρας παρουσιάζει «Τα Λάτιν». Είναι η εποχή των μεγάλων σταδίων και του εξαιρετικά εκδηλωτικού πολυπληθούς ακροατηρίου. Είναι εντυπωσιακό το μέγεθος της αποδοχής αυτής της δουλειάς τότε. Σε μια εποχή που «τα μαχαίρια είχαν μπει στις θήκες» κατά κατοπινή εκτίμηση του ίδιου του τραγουδιστή. Ο δίσκος θα πουλήσει 600 χιλιάδες αντίτυπα, θα επηρεάσει πολλούς, αλλά και θα γεννήσει εκατοντάδες «κόπιες». Το καλοκαίρι θα τελειώσει με μια ακόμη συναυλία στο Ολυμπιακό Στάδιο, τέσσερα μόλις χρόνια μετά τις δύο πρώτες που είχε δώσει εκεί το 1983. Μια τελείως διαφορετική διάσταση έχει η ζωντανή ηχογράφηση τού προγράμματος που παρουσίασε ο Γιώργος Νταλάρας στο “Σείριο” του Μάνου Χατζιδάκι (τέλη ’87). Με 1 -2 όργανα μια λεπτομερής ερμηνεία – ανθολόγηση του παρελθόντος αλλά και του παρόντος της ελληνικής τραγουδιστικής δημιουργίας.
Η επιλογή της σειράς εκπομπών «ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΘΟΥΣ σε δρόμους του τραγουδιού» για φέτος.
Μια προσπάθεια διαχείρισης του ελληνικού τραγουδιού και του ήχου των Ελλήνων μουσικών μέσα στο κλίμα, μέσα στην κατάνυξη της Μεγάλης Εβδομάδας.
Ηχογραφήσεις που γεννήθηκαν στο χώρο ή με αφορμή το χώρο που λειτούργησε ο Μάνος Χατζιδάκις στην Πλάκα, στα χρόνια 1987 – 1988.
Δύο μεγάλες συναυλίες έδωσε ο Γιώργος Νταλάρας στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου του 1983. Ακούμε τη «Γιορτή ζεϊμπέκηδων» με τους στίχους που υπήρχαν στην πρώτη της ηχογράφηση στον κύκλο «Μικρά Ασία» του Απόστολου Καλδάρα και του Πυθαγόρα.
https://www.georgedalaras.com/olympic-stadium-athens/
Στο στούντιο της Φωνής της Ελλάδας και στην εκπομπή του Χρήστου Παγώνη και του Προκόπη Αγγελόπουλου, ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ – ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, φιλοξενήθηκε η Αρετή Κετιμέ, παρουσιάζοντας τα νέα τραγούδια που ηχογράφησε για το κανάλι της στο Youtube.
Η αγαπημένη ερμηνεύτρια μίλησε για την εμπειρία των δύο τελευταίων χρόνων με την Πανδημία που απομάκρυνε τους καλλιτέχνες από το κοινό τους, τις παραστάσεις που δίνει και θα συνεχίσει να δίνει και το καλοκαίρι του 2022 σε περιοδείες. σε όλη τη χώρα, ξεκινώντας από το Άλσος Γαλατσίου, με τον θίασο του θεάτρου σκιών του Ηλία Καρελλά, αλλά και την τελευταία της δουλειά με τραγούδια ρεμπέτικα της σμυρναίικης σχολής.
Μετά την Τέταρτη Σταυροφορία (1204), οι Βενετοί εγκαθίδρυσαν στατηγικά λιμάνια στη Μεσσηνία: Μεθώνη (Modon) και Κορώνη (Coron) λειτούργησα...